torsdag 18. oktober 2007

ting nr 1 og ting nr 2

Ja Mamma dusje når pappa går på do kver måren samen, så ja d va ikkje så langt fra rett. D e ikkje fårdi me jekk tom får kreativitet eller for å forvirre fargeblinde.
Grunnen t at famTjoms har to hjerter på dodørå e får å geleide forrvirrede mennesker t rett dør. Åg nei. d e ikkje får å lede di t doen. Nermere bestem vekk fra doen. Me har utgangsdørå rett ve siden av do dørå. ganske mange tar feil fyste gangen di e hos oss. Et uoppvakt øyeblikk åg di står forfjamsa inne på bade å tenke 'ka i gokkivåll gjør eg inne på et bad??? Puste di opp huset mens eg va i stuå?' Så i medlidenhet med nye besøkene, har vi prøvd å tydeliggjøre at dodørå e nettop d: ein dodør.

Så t sag nr to:
tissenavn

-tømme tanken
-vanne blomstene
-fullføre vannets kretsløp
-empty the lizzard (viss utenlandse forslag godtas)
-tømme brannslangen
-tisselisse
-pissa
-urinere
-ekskrementere
-farge vannet i doen

ok, eg bjynne gå tom får forslag....

2 kommentarer:

Mitan sa...

Hehe... ikke dårlig at jeg hadde rett på den første ihvertfall:)

Medlidenhet med gjester er godt å ha. Jeg syns det var en fantastisk god grunn til å ha hjerter på dodøra. God symbolikk faktisk:)

Frk. Tjoms sa...

hahha:D ja sant:D